mandag 28. mars 2011

En søt komode, til en søt jente....

Da var komoden ferdig :o).
Denne er jo også en av mine bruktfunn jeg klarer og finne rundt omkring, til ingenting ;o).
Morro...

Ikke spesielt lekker, men ut gangspunktet er bra,
heltre og hjemmesnekkret.
Det liker jeg...





Har du sett noe så søtt???
Det var jo naturlig at den ble hvit i mine øyne,
 og jeg måtte ut og finne noen fine knotter til den.
Jeg hadde sett for meg rosa, gjerne med polkadotter,
 har blitt litt svak for det når det gjelder inne på rommet til Linea.
Hadde sett noen på Dorothea med polkadotter, kjempesøte,
men det hadde blitt litt i overkant med 300kr i knotter.
6,5x mer enn hva jeg ga for komoden. 
Det er ikke helt meg samme hvor fint det er ;o).


Valget falt hos disse støvrosa runde glatt fine "barnevennlige" knottene, 
kjøpt hos kremmerhuset. 
De har mye fine knotter altså....

Jeg kan smile av denne føler jeg,
også var det jo litt polkadott preg over den da, he he... ;o)











1 kommentar:

  1. nusselig kommode. Perfekt til ei lita prinsesse. Kremmerhuset har mange fine knotter. Mine kjøkken-knotter kommer deri fra. Kostet nok en hel formue, fordi jeg trengte 22 stykker..... klemz

    SvarSlett