onsdag 30. mars 2011

En makeover til......

Og det er ikke den siste....
Jeg finner og drar med meg hjem,
og han er like oppgitt hver gang.... he he...

Kjøpte 2 søte små komode/skap her for litt tilbake,
de ble satt på vent i kjelleren.
Skulle egentlig selge de,
men så er det jo det da at jeg likte de så godt.
Og etter vi hadde ommøblert i stua så fikk jeg litt plass her og der.
Da fikk de stå i min egen stue, he he....



Komoden sklei jo rett inn ved tvbenken,
det var vel meningen det da......;o)

Elsker den......
  Fant de perfekte knottene etter nye prøving av alle slaks knotter.
Prøvde lilla siden jeg har litt lilla i stua, men det ble for mye. 
Byttet de, og da fant jeg disse, PERFEKT......
De henter opp igjen sølvet i stormlykten.

Ni sprayet noen rammer jeg hadde liggende hvite,
og satte i sort paspatur på noen for å hente inn det sorte fra tv'n.
Lysene har jeg puttet lett tilgjengelig oppi en bøtte, forbruksvare hos meg :o).






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar