lørdag 21. mai 2011

Lilla er en vakker farge....




Det bare fenger meg....
en sånn herlig farge.

Nib spør om du har noe lilla i hjemmet ditt, det har jeg og jeg elsker det.
Liker den lyse lilla sammen med lys grønn,
det er en herlig kombinasjon.


Jeg ønsket det, drømte det og gjorde det.....
Og elsker det...


I gangen møter vi på det herlige puten
"Hjem kjære hjem"



Hengeplanten min har jeg puttet oppi en lilla zink bøtte,
og jeg har samme bøtte med stearinlys i på den lille komoden ved TV'n.
Den kan du se mer av HER.



Lekkert å bruke sløyfebånd rundt bestikket,
 og den varianten med bestikket i den lille lilla bøtta.




Og selvfølgelig ble bryllupsinvitasjonene også lilla ;O)

*

Dette var mitt lilla bidrag.....
Håper du fikk inspirasjon og mer kan du hente hos nib.


*





4 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.Så fin blogg du har:)Kjempe fint med lilla og grønt.

    Ha en fin dag.

    -Jeanette-

    SvarSlett
  2. Det er så koselig hjemme hos deg, og ikke minst søtt du tok inn lillaen for en stund siden =D
    Fine bilder <3
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Anonym22.5.11

    Så flotte bilder - Det ser ut som om dere har et kjempekoselig hjem ♥

    SvarSlett
  4. Nydelig!!!

    Kjekt at du vil være med på give away hos meg!

    SvarSlett