søndag 22. april 2012

Utfordring.....


Hos Myke minutter
Vis meg din kommode.

Jepp....
Min kommode skal du få se, dette er mitt siste verk.
Pimpet den hvite kommoden vi hadde på soverommet og den fikk plass i gangen.
Vi trengte litt mere oppbevaring oppe, så denne rommer både sko, sjerf, håndhåndkler + + ....
Orden.... 
 hver ting har sine faste skuffer.


Det jeg har gjort er å pusset ned toppplaten, beiset den,
nye knotter og en krok på enden.
Ble jo bærre lækker....


Selv vesken min har nå fått sin egen plass, og reklamen.
Det pleier jo somregel bare ligge å flyte over hele.

*
Myke minutter har utfordring
og flere kommoder kan du se her


Ønsker dere alle en riktig god kveld!

Klem Nina

2 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Så flott kommode!!
    Alltid kjekt med skuffer og knagger som hjelper oss å holde orden på saker og ting ;)) Så smart med hyllen på veggen til reklame.
    Ønsker deg en riktig fin ny uke.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  2. Så stas at du er med i utfordringen, i morgen avslører jeg vinneren :) Kjempefin kommode og den kroken på siden der er jo helt genial! Vi bør gjøre noe med oppbevaringsløsningene i gangen vår, så jeg suger til meg all inspirasjon :) Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

    SvarSlett