lørdag 7. mai 2011

Dekket til fest


 -Festbord-
Nib sin utfordring i Mai

Det passet jo meg perfekt,
jeg som funderer og lurer på hvordan vi skal ha det på bordene i bryllupet vårt.
Og jeg hadde planer om å prøvepynte bord denne uka.
Var inne hos nib og hentet litt inspirasjon først og satte igang.



Valgte det enkelt og i lekkre deilige vår/sommer farger.



Bestikket er knyttet sammen i en sløyfe,


Med besøk av en herlig Hvitveis.



Nå blir det jo ikke akkuratt dette serviset & glassene det blir dekket på i bryllupet da,
men gode erstattere.

Liker og sette bestikket litt utradisjonellt,
det ble jo kjempe søtt og sette det i dette lille spannet
sammen med en Hvitveis .


Sandkakeformer med telys og tynne silkebåndene i hærlige farger er lekkert dandert i midten. 





          
    

        
Om bordene ikke blir helt sånn som dette
så er det ikke langt unna, det er disse fargene som skal gå  igjen i bryllupet.
Gleder meg!!



12 kommentarer:

  1. Utrulig flott bord!! Blir nok en flott bryllusfest og du får det nok nydelig der hvor festen skal holdes : )
    Tusen takk for koselige ord <3 Setter stor pris på det <3
    nyt helgen
    klem Tove

    SvarSlett
  2. SÅ utrolig fint og herlig det ble, er er jo en mester på å pynte bord. Gleder meg!
    klem fra søss

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar :) Veldig friskt og fint vårbord du har her:) Masse lykke til du også

    SvarSlett
  4. Hei !
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen.
    Dette var et lekkert og delikat pyntet bord. Så fint med de hvite bøttene, ogmorsomt å variere fra kuvert til kuvert.
    Lykke til i utfordringen.
    Klem Nicco

    SvarSlett
  5. Kjempe lekkert, nydelig dekket :)

    SvarSlett
  6. så fint bord!!! spennede med bryllup! masse lykke til med alt sammen. så gøy:)
    takk for fine ord fra deg.
    klem kristina

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig kommentar hos oss:)
    Nydelig bord du har dekket...lyst og delikat.
    Ønsker deg lykke til i utfordringen :))

    SvarSlett
  8. Så fint det ble!! :))

    Gøy å møte deg her inne da, artig! Legger meg til som følger hos deg også:)

    Fortsatt god søndagskveld!

    Klem:)

    SvarSlett
  9. Hei! Så fine farger du har brukt sammen, likte detaljene du har brukt, f.eks serviettene=)) Jeg tenker også bryllup om dagen, vi skal gifte oss i juni og jeg har nettopp skjønt at det er mye som gjenstår. Tusen takk for koselig kommentar påbordet mitt, ble så glad!

    SvarSlett
  10. Nydelig bord - i så sarte og fine farger. Bryllupsbordet deres kommer helt sikkert til å bli lekkert:)

    God hilsen fra Bente.

    SvarSlett
  11. Tusen takk for kommentar inni hos meg.. Det er første gangen jeg har deltatt på noe sånt, så det er så koselig med tilbakemeldinger. Kommer nok mer sånt fra meg fremover..

    kjempe fint bord du har lagd. sarte og myke farger. Lykke til.

    -Camilla-

    SvarSlett
  12. For et flott bord. Stilig og elegant. Lekkert med den lilla fargen. Gratulerer med bryllupet. Ønsker dere en fantastisk dag!

    SvarSlett