torsdag 24. mars 2011

Flyttet stua...

Endelig tok jeg motet i meg og byttet plass på stue og spisestue.
Har tenkt på det lenge, men har liksom ikke turt.
Fikk med meg søstra mi på å flytte det over, som ho sa det er jo ikke verre enn å bare flytte det tilbake igjen....
Så sant så sant, og vi satte igang :o).


Før var stue ved de store vinduene ut mot veranda & hage,
og spisestue inne i rommet men ett vindu.
Som dere sikker ikke legger merke til, så har vi en veldig liten og domineren 50" TV midt i stua.....
Skinner alltid på den, så perskjennene har vært flitting brukt kan du si.


Nå har vi fått oss en koselig sofakrok og ingen sol som irriterer og en romslig spisestue med masse plass og MASSE Lys.......
Nå er ikke TV'n dominerende i stua lenger,
men det som er litt trist da er vi ikke ser peiskosen lenger fra sofaen :o(.


:::::Deilig:::::


Stue


Spisestue



Veldig Fornøyde med dette, så det blir nok sånn fremover.
Morro med forandringer, hadde hatt stua sånn i 7 år snart, forandring fryder.


::::::Fikk jo ett nytt hus.... :o)::::::



*
Holder nå på å pusse opp en komode jeg skal ha inne på Linea's rom,
følg meg på resultatet.
Gleder meg jeg også, he he..

*




1 kommentar:

  1. Her i huset må tv-sofa og tv stå der det står, med sola som går ned om kvelden, som et evig problem. Vi har vell prøvd litt forskjellige løsninger,både på tv-sofa, og spisestua, men nå får det nok være som det er. Men når det kommer inn "nye" møbler, så må jeg alltid lete etter nye løsninger. Noen møbler blir hivd ut, noe blir flyttet på og andre får bestå. Ha en flott dag!!! Klemz

    SvarSlett