søndag 2. desember 2012

Mitt første Bloggtreff

En uke har nå gått siden dette bloggtreffet
 jeg og søstra mi deltok på.
 
Kjempe koselig var det,
vi møttes først på Lille interiør en liten herlig butikk på Jeløy.
 
 
Der fikk vi litt foredrag om disse deilige Italienske matproduktene de har
og om noen flotte håndlagde fliser.

 
Så ble det litt shopping etterpå,
og jeg klarte ikke og gå forbi dette skapet uten og nesten tømme det :O).
Elsker disse.....
Lurer på hva jentene mine får til Jul......
"må få tak i et sånt skap også"

 
Deretter var ferden videre til Røed Gård på Jeløy.
Middagen ble servert i potetkjelleren, et kjempekoselig sted som er gårdens Kafe',
26 herlige damer var samlet til julebord.
 
Hvem som var med kan du se
 HER
 
-Arangsjørene-
&
 
En stor takk til disse....
 
 
Mange sponsorer hadde jentene klart og få med seg
 og det ble loddtrekkning med 2 lodd til hver :O).
 
 

 
Disse premiene ble med meg hjem,
Kjempe førnøyd.

 
Pluss en masse til,
fikk jo også 3 Goodibags......
 
 
 
TAKK FOR EN FANTASTISK AFTEN
 
 
 
*
Nina
*

1 kommentar: