onsdag 13. april 2011

Trekasse

-Gjør-det-selv-

Fikk det for meg her en dag at jeg måtte prøve å lage meg en trekasse.
For jeg visste at jeg hadde noen plank liggendefra ett skap jeg har tatt bort bakveggen på,
pluss noen andre små rester.
Og når jeg får noe for meg,
så må jeg fullføre det og så får vi bare se om det blir brukanes til noe.


Detter er da ut gangspunktet mitt, hmm......
Spennende....


Og med litt hvit maling så ble jo faktisk ganske bra,
 syns nå jeg da....
Så den har fått plass ved siden av peisen til a ha ved i ;O).

 
Marie her en dag,
 ho hadde dandert bamsene våre pent i vedkassen,
 og sa at dette måtte jeg ta bilde av.
Da kunne jeg jo ikke annet enn å smile fra øre til øre og knipse ett bilde av bamsene våre.
Søta, he he...
Disse bamsene er våre første bamser,
nederst til venstre har du Marie sin,
min i midten og Linea sin som sitter på de få vedkubbene som er igjen. 
Det ble jo riktig så søtt...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar