mandag 30. januar 2012

Nytt navn......

Bloggen min får nytt navn,
 og den skal nå hete Mitt Rike.



Har ikke kommet ordentlig i ro med Nina`s Hjørne,
var noe jeg kom på i farta når jeg vår så ivrig på å komme ut i denne bloggverden.
Det har liksom ikke hatt noen betydning for meg, og jeg føler at -Mitt Rike- er mer riktig for meg.
All min kreativetet og gleden av å skape noe nytt,
 kommer fra mitt rike i min lille verden.
   Joh.18.36”Jesus svarte: Mitt rike er ikke av denne verden”

Har ikke vært så mye blogging på meg i det siste, tiden har ikke strekt til og kreativiteten på bånn.
Så bloggen har vært litt dø fra min side, men dere har forstatt vært innom meg og det varmer.
Kreativiteten har nå våknet til live igjen, og jeg har gjort mye siden sist som jeg gjerne vil vise dere.

 Takk til søstra mi for denne header som hun har laget til meg,
og mamma som sa her i desember at jeg mått finne mitt rike....
Nå har jeg funne det ;O)

*
HA EN SUPER DAG!!
NINA
*

1 kommentar:

  1. Endelig litt blogging igjen =D
    Har savnet det, og navnet passer deg perfekt.
    Klem fra søss

    SvarSlett