søndag 6. november 2011

Klokken jeg har ventet på......

Heisann!
Jeg har lenge følt at jeg ikke har funnet den perfekte klokken til stua,
har prøvd både den ene og den andre,
 men liksom ikke falt hel til ro med noen av de.
Finner jeg ikke den roen blir det helt feil, også skal jo min bedre halvdel også like den da.
Kjøpte en super flott klokke her på Hanne's (Rygge Storsenter),
stor og lekker, men den ble for stor.
Så det andre som hang på den veggen ble så lite,
så det funket ikke...... 
Byttet den inn igjen :O(

 Men så en dag.......
Etter lenge venting........
Dukket den opp..................

Denne kan nok være den rette.....


Passe størrelse og liker det mørke rundt klokken.
Denne kostet jo halvparten av det den andre klokken gjorde,
så jeg fikk med meg denne stilige robuste lykten i samme slengen.
Det gjorde jo ingen ting....he he...



Bare så det er sagt, så lønner det seg å spørre om hjelp i butikken for å finne det rette,
de er der for å hjelpe deg vet du, til å finne det rette.

Jeg er gjerne av den som liker å gå og kikke i butikker,
skal liksom finne frem til ting på egenhånd.
Her spurte jeg om hjelp til å finne den perfekte klokken,
og hun viste meg denne.
Jeg hadde da allerede gått lenge i butikken og var på vei til å gå, men denne hadde jeg gått glipp av.
Åhh... den skal jeg ha.... sa jeg.....

Der ser du, det lønner seg å spørre,
de som jobber der vet hva de har og finner det rette for deg.
Og ikke vær redd for å feile, en vare kan alltid byttes om det ikke skulle passe som du håpet.

Hvilke type kunde er du??
Spør du om hjelp???



2 kommentarer:

  1. Så flott klokke! Det er alltid smart å spørre betjeningen i en butikk om hjelp. De kjenner varespekteret sitt og kan stille de rette spørsmål og finne fram til det som veldig ofte blir det rette. Men det er slettes ikke i alle butikker hvor man får slik hjelp dessverre. Noen ganger føler man rett og slett at man "forstyrrer" de(n) som jobber der. Opplever jeg slikt i en butikk kommer jeg veldig sjelden tilbake til den. Selv om jeg også helst vil finne det jeg ser etter selv... Hyggelig at du fikk så god hjelp, sånt får de merkjøp av :-)

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Sukk. Har drømt meg helt bort i bloggen din. År og dag siden jeg var innom sist. Du er så utrolig kreativ, og lager så mye flott !

    Har ikke blogget selv på kjempelenge, men nå fikk jeg jammen litt inspirasjon.

    Ha en kjempeflott uke.

    Klem fra Marielle

    SvarSlett