fredag 2. september 2011

Min favoritt plante.....

En vakker plante
 som klarer seg helt på egenhånd.



Denne er fantastisk......
Henger i yttergangen med masse lys ,
og den får stakkar aldrig vann før den har tørket nesten helt inn.
Er ikke flink til å vanne blomster, selv om jeg stikker nesa bort i den hver gang jeg skal ut.
Så da må jeg ha planter som passer til meg, altså kan tørke godt ut.......



Denne har blomstret for meg fire ganger siden i våres, med store herlige blomsterballer :O)
Og den dufter herlig....


Har du noen favoritter???






2 kommentarer:

  1. Hei Nina! Takk for hyggelig kommentar! Jeg følger deg gjerne videre også, herlig blogg!
    må titte innom shoppen din også! :p
    Ble veldig nyskjerrig på den blomsten, den har jeg ikke sett, og den var super søt!! og passer meg også, hehe, må innrømme at det har blitt noen plastikk blomster her etterhvert... Porselensblomst, herlig navn også! Ønseker deg en goo uke! klem

    SvarSlett
  2. Jeg vil også ha en sånn blomst, fordi alle mine visner så fort jeg snur meg =P
    JA, ble det ikke bra når jeg byttet litt på veggen.
    KOs deg videre i freden og roen ;P
    klem søss

    SvarSlett