søndag 26. juni 2011

Og vinner'n er........

Dette har vært morro.........
Jeg vil gjerne gi en STOR takke til alle som har meldt seg på min give away,
og HJERTELIG velkommen til alle dere som har valgt å følge meg videre.
HÅPER dere vil trives her inne hos meg :O).

 Jeg var  sikkert like spent som dere om ikke mer,
 på hvem den heldige vinneren ble......
Det ble totalt 63 lodd, morro.....
 Og vinnerloddet ble plukket ut for hånd,
der fikk jeg god hjelp av lille Linea til å trekke ut vinneren. 

Trommevirvel.....



Og vinnerloddet ble......

hun var med med 3 lodd og vant på lodd nr. 2 :O).
Gratulerer så mye til deg.
Dette er nå ditt....
send meg en mail med adressen din så kommer det fortløpende.



Linea er nå blitt 1år og det skal feires i dag med kake.
Vi har planer om å kose oss......
Og blir kaken vellykket og pen å se på skal jeg dele den med dere også senere ;O).



3 kommentarer:

  1. Hurra! Så fantastisk - tusen takk!!! Mailen er straks på tur!

    Og gratulerer så masse til 1-åringen din ♥

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med Linea. :-)

    Så moro at Hilde vant! Kjempefin premie hun får.

    Klem Siri

    SvarSlett
  3. Anonym19.3.12

    Det var veldig mye å lese og se her. Moro å følge med.Sikkert moro å drive med dette. Lykke til.Fra mormor.

    SvarSlett