onsdag 4. mai 2011

Lekekasse på hjul

Jippi!!
Jeg har vært så heldig og fått tak i  fine trekasser :O)
Disse har jeg fine planer for.
Den ene pusset jeg ned slik at den fikk en fin glatt flate og runde kanter,
de var ikke akuratt så veldig barnevennlige i utgangspunktet.
Ville så gjerne lage en kasse på rommet til Linea,
som hun kunne ha bamser i.


Ikke så skummelt å ramle på disse kassene nå, om det skulle skje.


Den ble malt hvit og jeg monterte på noen små hjul,
da blir det jo også lettere å flytte på den for en liten kropp. 


Har ikke helt bestemt meg hva de andre skal brukes til ennå,
men det jeg vet er at de skal brukes til noe ;O)





1 kommentar:

  1. hellu søstra mi =)
    Kan tru jeg hadde spent aniskt ja hehe, kunne ikke vente med å bli ferdig. Det virket faktisk litt større.
    Kassene ble kjempe bra =D
    klem fra meg <3

    SvarSlett