torsdag 7. april 2011

Søte Hårbøyler....

I helgen her måtte jeg prøve meg på å lage noen hårbøyler,
morro var det.
Kjøpte noen "nakene" bøyler på Pamduro,
og snurret rundt noen sløyfebånd.


På den ene knyttet jeg en sløyfe på siden i to tykkelser og lilla nyanser.
Limte den ikke, men fant fort ut at det er best.
Gikk jo opp igjen, så jeg får knytte en ny og lime den godt fast ;o)



Den siste fikk en heklet blomst som pynt,
 den er tråklet fast så den sitter ;o).

NB- blomsten er det min svigerinne som har laget, ho er rå på å hekle.
 Hekle det kan jeg ikke, skal kanskje ikke si at jeg ikke kan,
men jeg har ikke turt å prøve meg helt på det.
Innbiler meg at det blir for mye knot og smått for meg.
 MEN jeg skal prøve meg på deg en gang.
 MÅ jo prøve alt jeg da.....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar