torsdag 3. mars 2011

Fikk meg ny såpekopp...


Tryll Tryll.....
Satte sammen 2 såpekopper til en vakker <3.
Lenge irritert meg over den lyse fine såpekoppen,
 for hodet på den ville ikke sitte,
dårlig gjenger....


Det må jo være noe jeg kan gjøre....

Kom nå plittselig på her at jeg hadde såpekopp til liggende innerst i et skap,
rotet den frem og snurret hyssing rundt kanten.
Hyssingen vetet jeg og snurret opp litt, så snurret jeg den runt.
Og den nye lekkre hodet sitter som støpt.


Må nå si at jeg er fornøyd meg reultatet,
den ble jo ganske så eksklusiv..... hi hi....
Dette har jeg avret av min søster fra hennes bad.
Hentet også frem tannglasset og plantet litt vår løk oppi der. 




2 kommentarer:

  1. Hei! Takk for koselig kommentar hos meg. Jeg elsker Kitchen Aiden! Den er for øvrig nedsatt mye i pris på komplett.no nå; tips:-) Eneste er selvfølgelig at bollen er litt liten i forhold til Kenwood, så jeg er ikke i tvil om at designet gikk foran det praktiske i mitt tilfelle, men ME<3 IT!

    Ha en nydelig helg. Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg!
    Kikker gjerne innom igjen.
    Klem Nina

    SvarSlett