onsdag 2. februar 2011

Heklet sengeteppe




Det fine sengeteppe til Marie
er helt enkelt bare en heklet gardin med kjempe fine kanter,
 som jeg har lagt på sengen.
Den passet perfekt i lengden til den lille sengen hennes.
Ble kjempe koselig.
Enklere en det kan det vel ikke bli ;o).

(Da slapp jeg å sy og hekle, ikke det at jeg kan hekle, men jeg skulle ønske det)


Gardinen under sengen
er også en gardin, som jeg har klippet av i lengden.
Av litt gardinrester har jeg da blant annet syd en pute på stolen til skrivebordet.



Som dere ser går det i roser på rommet til Marie,
og det ble egentlig bare en tilfeldighet at det ble slik.
Men hun liker det, også er de rosa.
Hun måtte også bytte klokke meg lille søster da, 
for den var stor og fin med roser på :o).









1 kommentar:

  1. Heisan du. Så flott det var. Har selv ett heklet sengeteppe på dobbelsengen vår og er kjempefornøyd.
    Ha en fin dag.
    :)Susanne

    SvarSlett