søndag 23. januar 2011

Smart sengeløsning

Hva gjør man med et rom som ikke er så stort,
 og trenger mer plass til lekene uten at det skal se rotete ut.

Dette rommet har jeg snudd og endevendt så mange ganger,
 har aldri funnet den roen.

Plutselig så slo dette meg.

Jeg satte sengen over 2 stk Exspedit oppbevaringshyller fra ikea og skrudde de fast.
Hadde en på rommet fra før og så fikk jeg lurt til meg en fra søstra mi ;o).
Sengen er også fra ikea, går i samme farge.

Det ble kjempe fint, også med en liten lekekrok under.
Satte på en gardinstang og sydde til noen gardiner jeg hadde liggende.

Nå er oppbevaringen
pent plassert under sengen.


Nå har roen senket seg på roterommet,
med ny senge løsning.




*
Ha en rolig og deilig søndag
Nina

*

1 kommentar:

  1. Wow er bra å være tilbake med eksen min igjen, takk Dr Ekpen for hjelpen, jeg vil bare gi deg beskjed om at du leser dette innlegget i tilfelle du får problemer med kjæresten din og fører til skilsmisse og du ikke Ønsker skilsmissen, er Dr Ekpen svaret på problemet ditt. Eller du er allerede skilsmisse og du vil fortsatt at han / hun skal kontakte dr. Ekpen stavebeslåingen nå (ekpentemple@gmail.com), og du vil være glad for at du gjorde det

    SvarSlett