onsdag 15. desember 2010

Julegrupper





      

I år har jeg valgt og sette julepynten sammen i grupper,
ikke en nisse her og en engel der som tidligere.


Det ble mye roligere rundt omkring.
Også har jeg tatt frem de gamle julekulene etter Farmor & Farfar
som ligger pent dandert, granbar og kongler.





                                                           
                                  

Satte en engel i en godis kurv som jeg har sprayet hvit,
det ble jo kjempe søtt.
I potten har jeg satt noen grener med trollhassel og hengt på noen hekla hjerter.


Denne står på salongbordet, lykten er det Marie "4 1/2 år" som har laget i barnehagen, 
 også satte vi på en blonde :o).
Den står sammen med Rødnissen og Grånissen,
mangler bare Blånissen ;o).

Henne ser på tv'n sammen med oss.
*
Det som var litt kjedelig, var at den fine granbaren mistet nålene sine etter 1 ukestid.
Så nå er det nåler over alt :o(.
Får bare ut å finne nye, og da går jeg løs på den store edelgrana i hagen, kanskje den holder til over jul.
*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar