fredag 31. desember 2010

Flere bestillinger ;o)

*
Med ønske om et riktig
Godt nyttår til alle,
Takk
for dette året!
*

 En en venninne ønsket seg kuler til vinduet ,med disse englene.
Var litt usikker på hvilke kuler jeg skulle bruke for å få et fint resultat,
 jeg skulle ikke gi opp.
Gikk en tur på hobbybutikken, og der fant jeg disse.
De er delt i to halvdeler, perfekt ;o).
Tok engler på hver halvdel og la kunstsnø inni.
Ble veldig fornøyd med resultatet, og det ble henne også :o).

Hengte de i langt silkebånd i sølv,
slik at de kan henges i ønsket høyde
 også er det dekorativt med store sløyfer øverst.

-Lykter- 

Lyktene jeg lager er poppulære,
de har jeg laget mange av ;o).



Prøvde meg på et lerret med tykk ramme, 
 først malte jeg i sølv, (og det var egentlig kun det jeg hadde planer om å gjøre den kvelden)  også ble det til serviett, hjerter og silkebånd.
Klarte ikke å stoppe når jeg først hadde begynt, så det ble en sen kveld. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar