fredag 19. november 2010

Trylling med Decoupage

Dette er noe vi kan trylle med, en kjedelig lampeskjerm og skobørste :o)




Her har du resultatet av lampen, med potte og staker.
Prikken over I'en med litt silkebånd og tekst.

Skobørsten, litt mer lekker og ha hengende i gangen denne.




Skilt som du kan henge der det passer, men må nok sette en tekst på denne også.
Da blir det samme tekst som er på lampen, "Amor vincit omnia "det er Latinsk og betyr
"Kjærligheten overvinner alt".
Da blir det bra :o)

Samlet alt jeg har laget i denne serien .

Har nå de siste ukene bare sittet og produsert masse greier,
jeg og søstra mi skal nemlig på juleutstilling på Amfi Moss, den 25-26 november.
Det blir spennende, vi gleder oss til det, får håpe vi får solgt noe da...

Legg gjerne inn komentater til det jeg lager,
så vet jeg hva andre også syns om tingene.
Det er viktig for meg å vite hva andre syns :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar